Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hudba k nazírání. Od synestézie k abstrakci skrze hudební náměty výtvarných činností.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F14%3A43886781" target="_blank" >RIV/60076658:12410/14:43886781 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hudba k nazírání. Od synestézie k abstrakci skrze hudební náměty výtvarných činností.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvěk pojednává o problematice propojování vizuálních a auditivních médií v estetické výchově. Vedle nástinu historické geneze prostupování výtvarné a hudební kultury zmiňuje také důležité vývojově-psychologické aspekty pro aplikaci hudebních námětůdo procesu výtvarného vzdělávání a sleduje úroveň a způsob pedagogického uchopení tematické výstavy Alšovy jihočeské galerie v Hluboké nad Vltavou s názvem "Když se hudba vybarví".

  • Název v anglickém jazyce

    Music to be seen. From synesthesia to abstraction through the musical themes of art activities.

  • Popis výsledku anglicky

    The paper discusses the issue of permeation of visual and auditive media in aesthetic education. It outlines the historical genesis of linking of visual art and music culture. It also mentions the important developmental and psychological aspects of application of musical themes to the process of art education and responds to the level and way of educational appropriation of thematic exhibition "When music get coloured", taken place in Alšova jihočeská galerie in Hluboká nad Vltavou.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů