Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Living Things in the Science Education at Primary School - The Videoresearch of Current Status of Instruction

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F14%3A43887785" target="_blank" >RIV/60076658:12410/14:43887785 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Living Things in the Science Education at Primary School - The Videoresearch of Current Status of Instruction

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Results of analysis of 30 biology classes of integrated science taught at primary schools are presented in this article. The research investigated the current status of the use of living things or their substitutes in selected thematic units of the educational area Human and His World. Results were obtained by analysis of video recordings via the software Videograph.

  • Název v anglickém jazyce

    The Living Things in the Science Education at Primary School - The Videoresearch of Current Status of Instruction

  • Popis výsledku anglicky

    Results of analysis of 30 biology classes of integrated science taught at primary schools are presented in this article. The research investigated the current status of the use of living things or their substitutes in selected thematic units of the educational area Human and His World. Results were obtained by analysis of video recordings via the software Videograph.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F1039" target="_blank" >GA406/09/1039: Užití přírodnin v kontextu cílů a kurikula přírodovědného vzdělávání na 1. stupni ZŠ.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    The New Educational Review

  • ISSN

    1732-6729

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    35

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    131-143

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus