Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dialogické jednání s vnitřními partnery - k možnostem experimentální terapie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F15%3A43889201" target="_blank" >RIV/60076658:12410/15:43889201 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Dialogické jednání s vnitřními partnery - k možnostem experimentální terapie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V terapeutických technikách je poměrně důrazně vymezen prostor (pravidla) - místo, role, čas, téma. V dialogickém jednání je zadávána pouze základní instrukce. Studenti (klienti) jednotlivě vstupují do otevřeného prostoru (prázdná místnost, na jedné jejístraně jsou posluchači na židličkách), aniž by dopředu vymýšleli scénáře vystoupení, či dostávali zadání tématu. Situaci, role, postavy a témata vytvářejí až svým vlastním jednáním - experimentem ve hře. Dialogical Acting with the Inner Partner - Possibilities of Experimental Therapy

  • Název v anglickém jazyce

    Dialogical Acting with the Inner Partners Possibilities of Experimental Drama

  • Popis výsledku anglicky

    As regards the terapeutic techniques, there is space (rules) - the place, role, time anda theme quite precisely defined. Within Acting with the inner partnes, only basic instruction are given. Students (clients) individually enter an open space (an emptyroom, students - wiewers sitting in cairs on the other side of the room) without inventing scripts of their oncoming performance. Situation, roles, characters and themes are created by their own actions - an experiment in the dramatic play.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Společný prostor/Common Space 2015

  • ISBN

    978-80-244-4603-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    233-249

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    12. 2. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku