Klíčové kompetence v badatelsky orientované výuce matematiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F15%3A43889358" target="_blank" >RIV/60076658:12410/15:43889358 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Klíčové kompetence v badatelsky orientované výuce matematiky
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace se zabývá problematikou výuky matematiky na základních školách, je zároveň reakcí na klesající trend výsledků ve vzdělávání v ČR a je určena studentům oboru učitelství matematiky, stávajícím učitelům, doktorandům a výzkumným pracovníkům, kteříse zabývají vzděláváním. V první části je provedena analýza vzdělávacích metod s důrazem na klíčové kompetence v matematice. Po analýze vzdělávacích metod jsou nabízena východiska, jak klesající úroveň vzdělávaní v ČR zlepšit. Druhá část práce je výzkumného charakteru. Jsou v ní shrnuty výsledky testování úrovně finanční gramotnosti na vybraných ZŠ a víceletých gymnáziích v jižních Čechách na konci roku 2013/2014.
Název v anglickém jazyce
Key competences in inquiry-based learning of mathematic.
Popis výsledku anglicky
The publication deals with the teaching of mathematics in primary schools, it is also a response to the declining trend of results in education in the Czech Republic. It is intended for students of mathematics teaching, current teachers, doctoral students and researchers who are engaged in education. The first part is an analysis of educational methods with emphasis on key competencies in mathematics. After analyzing the training methods solutions are offered how to improve the decreasing level of education in the Czech Republic. The second part is a research nature. It shows the results of testing the level of financial literacy in selected primary and grammar schools in South Bohemia at the end of 2013/2014.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/EE2.3.45.0002" target="_blank" >EE2.3.45.0002: scienceZOOM2 popularizace VaV</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7394-516-9
Počet stran knihy
100
Název nakladatele
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Místo vydání
České Budějovice
Kód UT WoS knihy
—