Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Klíčové kompetence v badatelsky orientované výuce matematiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F15%3A43889358" target="_blank" >RIV/60076658:12410/15:43889358 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Klíčové kompetence v badatelsky orientované výuce matematiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace se zabývá problematikou výuky matematiky na základních školách, je zároveň reakcí na klesající trend výsledků ve vzdělávání v ČR a je určena studentům oboru učitelství matematiky, stávajícím učitelům, doktorandům a výzkumným pracovníkům, kteříse zabývají vzděláváním. V první části je provedena analýza vzdělávacích metod s důrazem na klíčové kompetence v matematice. Po analýze vzdělávacích metod jsou nabízena východiska, jak klesající úroveň vzdělávaní v ČR zlepšit. Druhá část práce je výzkumného charakteru. Jsou v ní shrnuty výsledky testování úrovně finanční gramotnosti na vybraných ZŠ a víceletých gymnáziích v jižních Čechách na konci roku 2013/2014.

  • Název v anglickém jazyce

    Key competences in inquiry-based learning of mathematic.

  • Popis výsledku anglicky

    The publication deals with the teaching of mathematics in primary schools, it is also a response to the declining trend of results in education in the Czech Republic. It is intended for students of mathematics teaching, current teachers, doctoral students and researchers who are engaged in education. The first part is an analysis of educational methods with emphasis on key competencies in mathematics. After analyzing the training methods solutions are offered how to improve the decreasing level of education in the Czech Republic. The second part is a research nature. It shows the results of testing the level of financial literacy in selected primary and grammar schools in South Bohemia at the end of 2013/2014.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.45.0002" target="_blank" >EE2.3.45.0002: scienceZOOM2 popularizace VaV</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7394-516-9

  • Počet stran knihy

    100

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Kód UT WoS knihy