Výuka algoritmizace patří především do informatiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F16%3A43891617" target="_blank" >RIV/60076658:12410/16:43891617 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.pocitacveskole.cz/system/files/soubory/sbornik/2016/vanicek1.pdf" target="_blank" >http://www.pocitacveskole.cz/system/files/soubory/sbornik/2016/vanicek1.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výuka algoritmizace patří především do informatiky
Popis výsledku v původním jazyce
Článek rozebírá algoritmizaci jako součást informatického myšlení a zdůvodňuje, proč je ji třeba rozvjet ve specializovaném školním předmětu. To dokumentuje na příkladu situačních informatických úloh ze soutěže Bobřík informatiky.
Název v anglickém jazyce
Algorithmization education is primarily informatics
Popis výsledku anglicky
The article analyses algorithmization as a part of computational thinking and substantiates why is necessary to develop it in a special school subject. This is documented on example of situational informatics tasks from the Bebras contest (Beaver of informatics).
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Počítač ve škole 2016 - sborník příspěvků
ISBN
978-80-905765-6-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
GVM
Místo vydání
Nové Město na Moravě
Místo konání akce
Nové Město na Moravě
Datum konání akce
22. 3. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—