Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Programování v JSXGraph

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F19%3A43900326" target="_blank" >RIV/60076658:12410/19:43900326 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://home.pf.jcu.cz/~upvm/2019/wp-content/uploads/Sborn%C3%ADk_UPVM_2019.pdf" target="_blank" >http://home.pf.jcu.cz/~upvm/2019/wp-content/uploads/Sborn%C3%ADk_UPVM_2019.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Programování v JSXGraph

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Programovací jazyk JSXGraph, nadstavba JavaScriptu, je určen pro tvorbu interaktivních dynamických obrázků, například geometrických konstrukcí nebo grafů funkcí, které jsou, jako součást obsahu webových stránek nebo online kurzů v~Moodle, zobrazitelné v libovolném webovém prohlížeči. Článek představuje užití JSXGraphu jako efektivního nástroje tvorby materiálů jak pro podporu výuky předmětů STEM (Science, Technology, Engineering, and Mathematics), tak i pro přípravu učitelů těchto předmětů.

  • Název v anglickém jazyce

    Programming JSXGraph

  • Popis výsledku anglicky

    The JSXGraph programming language, a cross-browser JavaScript library, is designed to create interactive dynamic figures, such as geometrical constructions or graphs of functions, which, as part of web content or online courses in Moodle, can be viewed in any web browser. The paper presents the use of JSXGraph as an effective tool for development of materials both for the support of teaching STEM subjects (Science, Technology, Engineering, and Mathematics) and for the preparation of teachers of these subjects.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků 9. konference Užití počítačů ve výuce matematiky

  • ISBN

    978-80-7394-795-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    39-44

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    České Budějovice

  • Datum konání akce

    7. 11. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku