Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Elektronické Doplňky k učebnicím –zkušenosti s jejich využitím při výuce fyziky na ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F20%3A43901932" target="_blank" >RIV/60076658:12410/20:43901932 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://vnuf.cz/2020/sbornik_VNUF_2020.pdf" target="_blank" >https://vnuf.cz/2020/sbornik_VNUF_2020.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Elektronické Doplňky k učebnicím –zkušenosti s jejich využitím při výuce fyziky na ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Současná nákazová situace ukázala další možnosti elektronických doplňků k učebnicím fyziky. Cílem tohoto produktu je prohloubení základních fyzikálních pojmů a zvýšení motivace žáků k zájmu o fyziku. Ukazuje se, že ho lze využít i pro distanční formu vzdělávání. Příspěvek podává stručné hodnocení tohoto software žáky základní školy a ukazuje jeho možnosti z pohledu učitele v klasické i distanční výuce.

  • Název v anglickém jazyce

    Electronic Supplements to textbooks - experience with their use in teaching physics at elementary school

  • Popis výsledku anglicky

    The current pandemic situation has shown other possibilities for electronic supplements to physics textbooks. The aim of this product is to deepen basic physical concepts and increase students&apos; motivation to take an interest in physics. It turns out that it can also be used for distance learning. The contribution gives a brief evaluation of this software by primary school pupils and shows its possibilities from the teacher&apos;s point of view in classical and distance teaching.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    VELETRH NÁPADŮ UČITELŮ FYZIKY 25 - Sborník z konference

  • ISBN

    978-80-7378-432-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    262-271

  • Název nakladatele

    Matfyzpress

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    MFF UK Praha

  • Datum konání akce

    28. 8. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku