Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Exploiting Geometry in Programming Classes

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F20%3A43901990" target="_blank" >RIV/60076658:12410/20:43901990 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Exploiting Geometry in Programming Classes

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article examines the use of geometry in programming classes in the Python language. The programming coursebook written by us for high schools provides a collection of tasks based on constructivism and geometry. A number of tasks involve rectangles, ellipses and texts being drawn on canvas. Classroom piloting revealed that the tasks are sufficiently motivating for pupils but they have difficulty with activities requiring them to determine the correct coordinates of drawn figures.

  • Název v anglickém jazyce

    Exploiting Geometry in Programming Classes

  • Popis výsledku anglicky

    The article examines the use of geometry in programming classes in the Python language. The programming coursebook written by us for high schools provides a collection of tasks based on constructivism and geometry. A number of tasks involve rectangles, ellipses and texts being drawn on canvas. Classroom piloting revealed that the tasks are sufficiently motivating for pupils but they have difficulty with activities requiring them to determine the correct coordinates of drawn figures.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    19th Conference on Applied Mathematics, APLIMAT 2020 Proceedings

  • ISBN

    978-80-227-4983-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    960-971

  • Název nakladatele

    Slovak University of Technology in Bratislava

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    4. 2. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku