Vrstevnická zpětná vazba při práci ve skupinách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F20%3A43901995" target="_blank" >RIV/60076658:12410/20:43901995 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vrstevnická zpětná vazba při práci ve skupinách
Popis výsledku v původním jazyce
V článku je představena část výsledků získaných v rámci projektu zaměřeného na výzkum spolupráce řešitelů při práci ve skupinách. V článku je pozornost zaměřena na vrstevnickou zpětnou vazbu, speciálně na její průběh a často používané komunikační vzorce, a na to, co úspěšné využití zpětné vazby komplikuje.
Název v anglickém jazyce
Peer feedback in the course of a group work
Popis výsledku anglicky
The article presents a part of the results obtained within the project focused on the research of cooperation of pupils working in groups. The article focuses on peer feedback, especially on its course and frequently used communication patterns.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2020
ISBN
978-80-86843-67-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
61-67
Název nakladatele
Vydavatelský servis
Místo vydání
Plzeň
Místo konání akce
distančně
Datum konání akce
12. 11. 2020
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—