Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Umělá inteligence ve výuce geografie – praktické příklady a inspirace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F24%3A43909387" target="_blank" >RIV/60076658:12410/24:43909387 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.geograficke-rozhledy.cz/archiv/172" target="_blank" >https://www.geograficke-rozhledy.cz/archiv/172</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Umělá inteligence ve výuce geografie – praktické příklady a inspirace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Umělá inteligence (AI) mění výuku geografie. Tento článek nabízí praktické příklady a inspirace, jak AI využít k efektivnější přípravě výuky a obohacení metod. Ukazuje, jakým způsobem může být pomocníkem učitele při tvorbě učebních plánů, rozpoznávání geografických vzorů a zvyšování zájmu žáků.

  • Název v anglickém jazyce

    Artificial intelligence in geography education – practical examples and inspiration.

  • Popis výsledku anglicky

    Artificial intelligence in geography education – practical examples and inspiration. Artificial intelligence (AI) is changing geography education. This article offers practical examples and inspiration on how to use AI to make teaching more effective and enrich the methods used. It describes how AI can be teacher’s tool for curriculum development, recognizing geographic patterns, and increasing students’ interest.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Geografické rozhledy

  • ISSN

    1210-3004

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    34

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    24-27

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus