Addition and Subtraction Concepts in School Education
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F99%3A00000188" target="_blank" >RIV/60076658:12410/99:00000188 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Addition and Subtraction Concepts in School Education
Popis výsledku v původním jazyce
Contribution describes the process of building an additive cognitive structure proceeded in school education and factors which influenced it.
Název v anglickém jazyce
Addition and Subtraction Concepts in School Education
Popis výsledku anglicky
Contribution describes the process of building an additive cognitive structure proceeded in school education and factors which influenced it.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/RS98049" target="_blank" >RS98049: Aritmetické znalosti dětí při vstupu do školy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
1999
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings. International Symposium Elementary Maths Teaching
ISBN
80-86039-86-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
Charles University, Faculty of Education, Prague
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—