Vztah mezi zkouškovou úzkostí, inteligencí a školním výkonem.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F99%3A00000202" target="_blank" >RIV/60076658:12410/99:00000202 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vztah mezi zkouškovou úzkostí, inteligencí a školním výkonem.
Popis výsledku v původním jazyce
V této studii seznamujeme čtenáře s českou adaptací Spielbergerova "Test Anxiety Inventory - TAI-CZ", která byla administrována žákům 7. a 8. tříd základní školy. Výsledky konfirmatorní faktorové analýzy položek TAI-CZ silně podpořily hypotézu, že "worry
Název v anglickém jazyce
The Relationship of Test Anxiety to Intelligence and Academic Performance
Popis výsledku anglicky
In this study, the Czech adaptation of the Spielberger TAI was administred to public elementary school children. The results of a confirmatory factor analysis of the TAI items strongly supported the hypothesis that worry and emotionality are the major su
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
1999
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník z VII. Celostátní konference České asociace pedagogického výzkumu
ISBN
80-7041-531-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Název nakladatele
Vysoká škola pedagogická Hradec Králové
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—