Věcná orientace výkonového chování žáků ve vztahu k úspěchu a k neúspěchu při výuce ve škole.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F99%3A00000203" target="_blank" >RIV/60076658:12410/99:00000203 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Věcná orientace výkonového chování žáků ve vztahu k úspěchu a k neúspěchu při výuce ve škole.
Popis výsledku v původním jazyce
Studie se zabývá věcnou orientací žáků základní školy s převažující HE-tendencí ve srovnání s žáky s převažující FM-tendencí. Žáci byli vybráni do extrémních skupin na základě NH skóru z LB-QS. Srovnávána byla horní a spodní čtvrtina v "Mogelntestu". Žác
Název v anglickém jazyce
Task-inherent orientation in achievement behavior in relation to success/and failure in school-settings
Popis výsledku anglicky
The study deals with task-inherent orientation with students scoring high in Hope of Success (HS) on one hand and Fear of Failure (FF) on the other hand. These extreme groups (top 25% on HS scale vs top 25% on FF scale), were then compared in "Mogelntest
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
1999
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník z VII. Celostátní konference České asociace pedagogického výzkumu
ISBN
80-7041-531-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Vysoká škola pedagogická Hradec Králové
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—