Zlepšování kondice malých a středních podniků díky koučovacím metodám
Popis výsledku
V současnosti je postaveno mnoho vlastníků a manažerů českých firem před problém nalézt tu správnou cestu rozvoje svého podniku. V českém národním hospodářství zaujímají malé a střední podniky téměř 99 % z celkového počtu ekonomických subjektů. Vlastnícijsou zde často jedinou osobou ve vedení firmy, a tudíž nemají uvnitř vlastního podniku "sparingpartnera", aby s ním mohli diskutovat strategické cíle a rozhodnutí. Tato studie se zabývá tématikou jak koučovat firmu na úrovni velikosti malého a středníhopodniku. Vychází se zde z premisy, že koučování může přinést na rozdíl od poradenství lepší a rychlejší zlepšení v procesu rozvoje firmy.
Klíčová slova
coachingsmall and medium-sized enterpriseSMEmanagerial auditprocess management
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Improvement of small and medium-sized enterprises thanks to coacing methods
Popis výsledku v původním jazyce
Nowadays many owners and managers of Czech firms face a problem of finding the right way of development of their enterprise. There is a major share of almost 99 per cent of small and medium-sized enterprises in the economy of the Czech Republic. The owners are very often the only one person in the top management of the firm and they do not have a sparing partner inside the own company to discuss strategic aims and decisions. This paper deals with the theme how to coach a firm on the size level of SME. Coaching instead of consulting can bring a better and quicker improvement in the development progress in a firm.
Název v anglickém jazyce
Improvement of small and medium-sized enterprises thanks to coacing methods
Popis výsledku anglicky
Nowadays many owners and managers of Czech firms face a problem of finding the right way of development of their enterprise. There is a major share of almost 99 per cent of small and medium-sized enterprises in the economy of the Czech Republic. The owners are very often the only one person in the top management of the firm and they do not have a sparing partner inside the own company to discuss strategic aims and decisions. This paper deals with the theme how to coach a firm on the size level of SME. Coaching instead of consulting can bring a better and quicker improvement in the development progress in a firm.
Klasifikace
Druh
Jx - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta Universitatis Bohemiae Meridionales : vědecký časopis pro ekonomiku, řízení a obchod
ISSN
1212-3285
e-ISSN
—
Svazek periodika
10
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
11-14
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—
Základní informace
Druh výsledku
Jx - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP
AE - Řízení, správa a administrativa
Rok uplatnění
2007