Polynomials
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F09%3A00011040" target="_blank" >RIV/60076658:12510/09:00011040 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Polynomials
Popis výsledku v původním jazyce
The article arose as the need of a reaction on problems which occur by the introduction of polynomials at a school. On the base of a teaching with computer, as a game, we demonstrate the method of visualization of polynomials as a geometric interpretation.
Název v anglickém jazyce
Polynomials
Popis výsledku anglicky
The article arose as the need of a reaction on problems which occur by the introduction of polynomials at a school. On the base of a teaching with computer, as a game, we demonstrate the method of visualization of polynomials as a geometric interpretation.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Teaching mathematics: innovation, new trends, research
ISBN
978-80-8084-418-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
Katolická univerzita v Ružomberoku, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Ružomberok
Místo konání akce
Ružomberok
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—