Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Spotřební chování generace Y v kontextu udržitelné spotřeby

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F10%3A00012302" target="_blank" >RIV/60076658:12510/10:00012302 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Spotřební chování generace Y v kontextu udržitelné spotřeby

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Udržitelná spotřeba patří ke klíčovým prvkům globálního směru udržitelného rozvoje. Lze ji charakterizovat jako spotřební chování uspokojující potřeby současných i budoucích generací. V kontextu udržitelné spotřeby je klíčové poznat a pochopit spotřebníchování konečných spotřebitelů. Tento příspěvek shrnuje výsledky výzkumu postojů spotřebitelů z řad generace Y k jednotlivým aspektům udržitelné spotřeby. Spotřební chování této generace bude v budoucnu určovat směr vývoje, neboť do roku 2025 bude tvořitvětšinu obyvatelstva v produktivním věku. Výsledky ukazují, že tato generace má k aktivitám udržitelné spotřeby kladný vztah, avšak pod podmínkou co nejmenší ztráty pohodlí, což naznačuje i jeden z globálních spotřebitelských trendů.

  • Název v anglickém jazyce

    Consumer behaviour of generation Y in the context of sustainable consumption

  • Popis výsledku anglicky

    Sustainable consumption is one of crucial parts of global trend of sustainable development. Sustainable consumption can be characterized as consumer behaviour which is considerate to current and the future generation. Very important is to get to know andunderstand behaviour of a final consumer. This article summarizes the results of the research of the consumer attitudes from generation Y to some aspects of sustainable consumption. Consumer behaviour of this generation will stipulate the direction of the future development because this generation will be representing majority of inhabitants in productive age by year 2025. As results show this generation have good relation to activity of sustainable consumption. They, however, don?t want to lose theircomfort. This corresponds with one of the global consumer trends.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Inproforum Junior 2010 : sborník příspěvků z mezinárodní doktorské vědecké konference, České Budějovice, 26. listopadu 2010

  • ISBN

    978-80-7394-226-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    České Budějovice

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku