Posun vnímání vybraných logistických ukazatelů manažery
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F10%3A00012359" target="_blank" >RIV/60076658:12510/10:00012359 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Posun vnímání vybraných logistických ukazatelů manažery
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zaměřuje na případovou studii, která popisuje změny ve vnímání důležitosti vybraných logistických ukazatelů manažery v třech časových úsecích: minulost, současnost a výhled do budoucna. Publikovaná data byla získána v průběhu let 2007 a 2009v rámci výzkumu, do něhož se zapojilo 188 podniků z pěti odvětví. Poslední etapa výzkumu proběhla v roce 2010. Dotazované podniky zastupují potravinářský průmysl, výrobce spotřebního zboží, strojírenství, stavebnictví a z určité části i dopravce. Výsledky výzkumu prokazují zvyšující se trend v používání ukazatelů zaměřených na kooperaci po proudu i proti proudu dodavatelského řetězce. Tento příspěvek je jedním z výstupů grantového výzkumného projektu MEB061008 Přeshraniční podnikání - B2B marketing a distribuce v Rakousku a České republice.
Název v anglickém jazyce
Time periods importance movement of chosen logistic indicators
Popis výsledku anglicky
Paper is focused on case study describing changes of manager importance observation of logistic metrics in past, present and future time periods. The paper deals with information received from the research conducted in 188 enterprises in 2007 and 2009, last period of the research was conducted in 2010. The enterprises represent food processing industry, production of consumer goods, industrial production, building industry and partly carriers. Research results demonstrate increasing trend of using logistic indicators focused on up and down stream cooperation in supply chain. This paper is one of the solutions of grant research MEB061008 Cross border enterprise ? B2B marketing and distribution in Austria and Czech Republic.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/MEB061008" target="_blank" >MEB061008: Přeshraniční podnikání - B2B marketing a distribuce v Rakousku a České republice</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta Universitatis Bohemiae Meridionales : vědecký časopis pro ekonomiku, řízení a obchod
ISSN
1212-3285
e-ISSN
—
Svazek periodika
XIII
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—