Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ENVIRONMENTÁLNÍ ASPEKTY V PROMOTION MÍSTNÍCH POTRAVIN

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F10%3A00012371" target="_blank" >RIV/60076658:12510/10:00012371 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    ENVIRONMENTÁLNÍ ASPEKTY V PROMOTION MÍSTNÍCH POTRAVIN

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem článku je posoudit možnosti využití tvrzení o environmentální šetrnosti v rámci marketingové komunikace lokálních potravinářských produktů. Článek předkládá výsledky dotazníkového šetření mezi zákazníky vybraných menších potravinářských prodejen, které nejsou součástí sítě prodejen nadnárodních obchodních podniků.

  • Název v anglickém jazyce

    ENVIRONMENTAL ASPECTS IN LOCAL FOOD PROMOTION

  • Popis výsledku anglicky

    The article aims to analyze environmental claims as a possible promotion element to support sales of local food. The article analyses some results of a questionnaire survey among customers of selected smaller food stores standing out of supranational retail chains.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Universitatis Bohemiae Meridionales : vědecký časopis pro ekonomiku, řízení a obchod

  • ISSN

    1212-3285

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    13.

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4.

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus