ENVIRONMENTÁLNÍ ASPEKTY V PROMOTION MÍSTNÍCH POTRAVIN
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F10%3A00012371" target="_blank" >RIV/60076658:12510/10:00012371 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
ENVIRONMENTÁLNÍ ASPEKTY V PROMOTION MÍSTNÍCH POTRAVIN
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem článku je posoudit možnosti využití tvrzení o environmentální šetrnosti v rámci marketingové komunikace lokálních potravinářských produktů. Článek předkládá výsledky dotazníkového šetření mezi zákazníky vybraných menších potravinářských prodejen, které nejsou součástí sítě prodejen nadnárodních obchodních podniků.
Název v anglickém jazyce
ENVIRONMENTAL ASPECTS IN LOCAL FOOD PROMOTION
Popis výsledku anglicky
The article aims to analyze environmental claims as a possible promotion element to support sales of local food. The article analyses some results of a questionnaire survey among customers of selected smaller food stores standing out of supranational retail chains.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta Universitatis Bohemiae Meridionales : vědecký časopis pro ekonomiku, řízení a obchod
ISSN
1212-3285
e-ISSN
—
Svazek periodika
13.
Číslo periodika v rámci svazku
4.
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—