Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kreativní účetnictví jako rizikový moment pro správné rozhodování podniku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F12%3A43884143" target="_blank" >RIV/60076658:12510/12:43884143 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kreativní účetnictví jako rizikový moment pro správné rozhodování podniku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Účetní výkazy, nazývané a používané jako účetní závěrka podniků, jsou základním podkladem pro účely řízení. Ať už z hlediska rozpočetnictví, kontroly hospodaření, tak zejména finanční analýzy. Zpracovatelé těchto analýz a další uživatelé výkazů by měli přitom vycházet z momentu okolností a vzniku dat. V některých případech se jedná však o cílenou nabídku prezentace vize o podniku, tedy o zkreslení obrazu podniku. Použití tzv. kreativního účetnictví je nutno vymezit ve vztahu na podvodné účetní výkaznictví. Příspěvek je zaměřen na vybrané výsledky tématu, a to na problematiku vymezení kreativního účetnictví, dále prezentaci používaných technik, ilustraci využití window dressing a mimobilančního financování v identických podmínkách konkrétního podniku avykazující významnou diferenci výsledků.

  • Název v anglickém jazyce

    Creative accounting as risk moment for the correct company decisions

  • Popis výsledku anglicky

    Financial statements, known and used as financial statements are an essential basis for management purposes. Whether in terms of budgeting, management control, especially the financial analysis. Processors analyzes these reports and other users should beapear from the circumstances and the moment of the creation data. In some cases this is a targeted offer a vision of the company. Ie. so-called creative accounting, to be defined in relation to fraudulent accounting. The paper is focused on some of theresults completed of thesis topic. And the definition of a creative accounting, the presentation of the methods used, may determine the difference in reporting on the use of window dressing and off-balance sheet financing, to mention possible finding offraudulent conduct firm.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    AUSPICIA : recenzovaný časopis pro otázky společenských věd

  • ISSN

    1214-4967

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    VIII

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    55-58

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus