Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing jako determinanta obchodu. Marketingový proces.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F12%3A43889918" target="_blank" >RIV/60076658:12510/12:43889918 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketing jako determinanta obchodu. Marketingový proces.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Rozvoj národního hospodářství české republiky vlivem globalizačních a krizových procesů ve světě doznal řadu významných změn, které přinesly řadu převážně pozitivních, ale i negativních dopadů do života každého občana v roli konečného spotřebitele.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing as Trade Determinant.

  • Popis výsledku anglicky

    The development of the national economy in the Czech Republic under the influence of Globalization and crisis processes in the world has undergrone a number of singnificant changes that have produced a number of, predominanty, positive but also negativeimpacts on the lives of every citizen in the role of the final consumer.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Determinaty rozvoje vnitřního obchodu

  • ISBN

    978-80-87415-58-0

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    50 - 56

  • Počet stran knihy

    181

  • Název nakladatele

    Vydavatelství Powerprint, Praha

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly