Marketing jako determinanta obchodu. Marketingový proces.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F12%3A43889918" target="_blank" >RIV/60076658:12510/12:43889918 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing jako determinanta obchodu. Marketingový proces.
Popis výsledku v původním jazyce
Rozvoj národního hospodářství české republiky vlivem globalizačních a krizových procesů ve světě doznal řadu významných změn, které přinesly řadu převážně pozitivních, ale i negativních dopadů do života každého občana v roli konečného spotřebitele.
Název v anglickém jazyce
Marketing as Trade Determinant.
Popis výsledku anglicky
The development of the national economy in the Czech Republic under the influence of Globalization and crisis processes in the world has undergrone a number of singnificant changes that have produced a number of, predominanty, positive but also negativeimpacts on the lives of every citizen in the role of the final consumer.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Determinaty rozvoje vnitřního obchodu
ISBN
978-80-87415-58-0
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
50 - 56
Počet stran knihy
181
Název nakladatele
Vydavatelství Powerprint, Praha
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—