Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Communication of SMEs in the region of South Bohemia

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F15%3A43889570" target="_blank" >RIV/60076658:12510/15:43889570 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Communication of SMEs in the region of South Bohemia

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with external communication with the media as one part of the SME system. It particularly deals with the perception of the functioning of the process of external media communication management of these enterprises. Data were obtained froman internal grant of JU GAJU 039/2013/S during the 2014 survey. The sample consisted of 300 SMEs, which were divided into different size groups and further divided into groups according to the industry which the selected SMEs conduct its business in. The process was rated very similarly by enterprises of different size. The micro enterprises evaluated its functioning at the level of 52%. The 53 % level was reported by small businesses and 53 % of medium-sized enterprises. Different sectors reported thefollowing result: 56 % in commerce, 47 % in transport 53 % in services, 57 % in construction, 50 % in manufacturing and 49 % in agriculture. The best functioning was reported within the construction industry and commerce. The worst was t

  • Název v anglickém jazyce

    Communication of SMEs in the region of South Bohemia

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with external communication with the media as one part of the SME system. It particularly deals with the perception of the functioning of the process of external media communication management of these enterprises. Data were obtained froman internal grant of JU GAJU 039/2013/S during the 2014 survey. The sample consisted of 300 SMEs, which were divided into different size groups and further divided into groups according to the industry which the selected SMEs conduct its business in. The process was rated very similarly by enterprises of different size. The micro enterprises evaluated its functioning at the level of 52%. The 53 % level was reported by small businesses and 53 % of medium-sized enterprises. Different sectors reported thefollowing result: 56 % in commerce, 47 % in transport 53 % in services, 57 % in construction, 50 % in manufacturing and 49 % in agriculture. The best functioning was reported within the construction industry and commerce. The worst was t

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    18. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Sborník příspěvků.

  • ISBN

    978-80-210-7861-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    136-143

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Hustopeče

  • Datum konání akce

    17. 6. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku