Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kvalita destinace v cestovním ruchu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F17%3A43896351" target="_blank" >RIV/60076658:12510/17:43896351 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kvalita destinace v cestovním ruchu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola Kvalita destinace v cestovním ruchu jako součást odborné monografie Management kvality služeb v cestovním ruchu má za cíl seznámit čtenáře s vybranými teoretickými přístupy ke kvalitě destinace cestovního ruchu a prostřednictvím případových studií a empirických průzkumů ukázat názorné použití některých nástrojů a metod řízení kvality destinace cestovního ruchu. Cílem kapitoly je ukázat význam faktorů kvality destinace v kontextu návštěvnických segementů nebo využití Gap analýzy a metody IPA pro hodnocení kavlity destinace cestovního ruchu.

  • Název v anglickém jazyce

    Quality of Tourism Destination

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter Quality of Tourism Destination as a part of monography The management of Service Quality in Tourism is to familiarize its readers with selected theoretical approaches towards quality of tourism destinations and by means of case studies and empirical research to present illustrative tools and methods the managing the quality of tourism destinations. The aim of this chapter is to point out the importance of the factors of tourism destination quality in the context of visitors? segements or the usage of Gap Analysis or IPA method for evaluation of the tourism destination quality.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Management kvality služeb v cestovním ruchu. Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků

  • ISBN

    978-80-247-5021-7

  • Počet stran výsledku

    29

  • Strana od-do

    140-168

  • Počet stran knihy

    192

  • Název nakladatele

    Grada Publishing, a.s.

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly