Kvalita destinace v cestovním ruchu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F17%3A43896351" target="_blank" >RIV/60076658:12510/17:43896351 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kvalita destinace v cestovním ruchu
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola Kvalita destinace v cestovním ruchu jako součást odborné monografie Management kvality služeb v cestovním ruchu má za cíl seznámit čtenáře s vybranými teoretickými přístupy ke kvalitě destinace cestovního ruchu a prostřednictvím případových studií a empirických průzkumů ukázat názorné použití některých nástrojů a metod řízení kvality destinace cestovního ruchu. Cílem kapitoly je ukázat význam faktorů kvality destinace v kontextu návštěvnických segementů nebo využití Gap analýzy a metody IPA pro hodnocení kavlity destinace cestovního ruchu.
Název v anglickém jazyce
Quality of Tourism Destination
Popis výsledku anglicky
The chapter Quality of Tourism Destination as a part of monography The management of Service Quality in Tourism is to familiarize its readers with selected theoretical approaches towards quality of tourism destinations and by means of case studies and empirical research to present illustrative tools and methods the managing the quality of tourism destinations. The aim of this chapter is to point out the importance of the factors of tourism destination quality in the context of visitors? segements or the usage of Gap Analysis or IPA method for evaluation of the tourism destination quality.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Management kvality služeb v cestovním ruchu. Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků
ISBN
978-80-247-5021-7
Počet stran výsledku
29
Strana od-do
140-168
Počet stran knihy
192
Název nakladatele
Grada Publishing, a.s.
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—