Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Education for Environmental Citizenship and Responsible Environmental Behavior

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F20%3A43901800" target="_blank" >RIV/60076658:12510/20:43901800 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-20249-1_8" target="_blank" >https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-20249-1_8</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-20249-1" target="_blank" >10.1007/978-3-030-20249-1</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Education for Environmental Citizenship and Responsible Environmental Behavior

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The chapter focuses on internal factors (i.e. psychosocial, personality) rather than external ones (i.e. situational, contextual) that influence behaviour. Within this framing, the chapter presents selected models regarding factors influencing behavioural decisions that have been acknowledged as influential frameworks for investigating pro-environmental behaviour and selected contemporary theories that may inform behavioural models.

  • Název v anglickém jazyce

    Education for Environmental Citizenship and Responsible Environmental Behavior

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter focuses on internal factors (i.e. psychosocial, personality) rather than external ones (i.e. situational, contextual) that influence behaviour. Within this framing, the chapter presents selected models regarding factors influencing behavioural decisions that have been acknowledged as influential frameworks for investigating pro-environmental behaviour and selected contemporary theories that may inform behavioural models.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50401 - Sociology

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Conceptualizing Environmental Citizenship for 21st Century Education

  • ISBN

    978-3-030-20248-4

  • Počet stran výsledku

    23

  • Strana od-do

    115-137

  • Počet stran knihy

    261

  • Název nakladatele

    Springer International Publishing

  • Místo vydání

    Cham

  • Kód UT WoS kapitoly