Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The world of mathematics, emerging from the child's experience in Czech Schools

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A_____%2F01%3A00004105" target="_blank" >RIV/60076658:_____/01:00004105 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The world of mathematics, emerging from the child's experience in Czech Schools

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Podnětem k napsání této studie bylo vystoupení Briana Doiga na konferenci SEMT 1999 v Praze. Žáci 3. tříd australských škol odpovídali na slovně i pomocí obrázků otázky: Co se mi ve škole líbí? Co se mi ve škole nelíbí? Protože šetření přineslo řadu zajímavých podnětů, bylo toto šetření uskutečněno i u nás. V hodnocení školních předmětů, školy, učitelů i spolužáků vypovídaly děti o svých problémech překvapivě přesně a otevřeně

  • Název v anglickém jazyce

    The world of mathematics, emerging from the child's experience in Czech Schools

  • Popis výsledku anglicky

    Podnětem k napsání této studie bylo vystoupení Briana Doiga na konferenci SEMT 1999 v Praze. Žáci 3. tříd australských škol odpovídali na slovně i pomocí obrázků otázky: Co se mi ve škole líbí? Co se mi ve škole nelíbí? Protože šetření přineslo řadu zajímavých podnětů, bylo toto šetření uskutečněno i u nás. V hodnocení školních předmětů, školy, učitelů i spolužáků vypovídaly děti o svých problémech překvapivě přesně a otevřeně

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    BA - Obecná matematika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2001

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    International Symposium Elementary Maths Teaching. Proceedings

  • ISSN

    xxx

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    81-85

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus