What brings use of spreadsheets in the classroom of 11-years olds?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A_____%2F02%3A00004102" target="_blank" >RIV/60076658:_____/02:00004102 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
What brings use of spreadsheets in the classroom of 11-years olds?
Popis výsledku v původním jazyce
: Příspěvek popisuje výsledky pilotní studie realizované v pátém ročníku ZŠ v České republice. Studie byla zaměřena na využití programu Excel v matematickém vyučování. V příspěvku je na několika příkladech ukázáno, jak použití Excelu ovlivňuje myšlení dětí.
Název v anglickém jazyce
What brings use of spreadsheets in the classroom of 11-years olds?
Popis výsledku anglicky
: Příspěvek popisuje výsledky pilotní studie realizované v pátém ročníku ZŠ v České republice. Studie byla zaměřena na využití programu Excel v matematickém vyučování. V příspěvku je na několika příkladech ukázáno, jak použití Excelu ovlivňuje myšlení dětí.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
BA - Obecná matematika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
European Research in Mathematics Education II.
ISSN
80-7290-075-7
e-ISSN
—
Svazek periodika
1
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
163-170
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—