Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Interactive Learning of Geometry

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A_____%2F02%3A00004244" target="_blank" >RIV/60076658:_____/02:00004244 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Interactive Learning of Geometry

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Řešení úloh geometrie pomocí shodných zobrazení jako např. translace, rotace, středové nebo osové souměrnosti patří k nejobtížnějším částem matematiky na základních a středních školách. V článku je uvedena interaktivní metoda, která by měla výuku dané problematiky ulehčit. Pomocí software Cabri geometrie je postupně krok za krokem uvedeno řešení.

  • Název v anglickém jazyce

    The Interactive Learning of Geometry

  • Popis výsledku anglicky

    Řešení úloh geometrie pomocí shodných zobrazení jako např. translace, rotace, středové nebo osové souměrnosti patří k nejobtížnějším částem matematiky na základních a středních školách. V článku je uvedena interaktivní metoda, která by měla výuku dané problematiky ulehčit. Pomocí software Cabri geometrie je postupně krok za krokem uvedeno řešení.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BA - Obecná matematika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 2nd International Conference on the Teaching of Mathematic

  • ISBN

    není uvedeno

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    208-209

  • Název nakladatele

    Hersonissos

  • Místo vydání

    Hersonissos

  • Místo konání akce

    Hersonissos

  • Datum konání akce

    1. 7. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku