Ukázka využití tabulkových kalkulátorů při výuce posloupností studentů učitelství 1. st. ZŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A_____%2F02%3A00004338" target="_blank" >RIV/60076658:_____/02:00004338 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Ukázka využití tabulkových kalkulátorů při výuce posloupností studentů učitelství 1. st. ZŠ
Popis výsledku v původním jazyce
Článek obsahuje konkrétní ukázky jak využít tabulkových procesorů při výuce číselných posloupností. Je zde rozebráno řešení úloh na objevení pravidla vytvářejícího danou posloupnost přirozených čísel a řešení slovních úloh využívajících při řešení posloupnosti čísel.
Název v anglickém jazyce
Spreadsheets in number sequences for primary school teacher training
Popis výsledku anglicky
This paper describes some examples of using of spreadsheets during teaching sequences of numbers, the task of students was to discover rules for creating sequence of numbers and to solve problems wit number sequences.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
BA - Obecná matematika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník přednášek a programů z 8. ročníku mezinárodní konference.
ISBN
80-85645-46-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
25
Název nakladatele
JU Zemědělská fakulta
Místo vydání
České Budějovice
Místo konání akce
České Budějovice
Datum konání akce
1. 1. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—