Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výuka metodou CLIL na českých vysokých školách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG38__%2F16%3A00532781" target="_blank" >RIV/60162694:G38__/16:00532781 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výuka metodou CLIL na českých vysokých školách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá pojetím CLILu ve vysokém školství. Pozornost je věnována požadavkům kladeným na vysokoškolské učitele, kteří vyučují odborné předměty metodou CLIL, přístupům při výběru materiálů a metod využívaných v tomto typu výuky. Článek rovněž seznamuje se zkušenostmi autorek s výukou prostřednictvím metody CLIL na Univerzitě obrany v Brně, a to konkrétně v kurzech pro budoucí vojenské chemiky, jež byly vytvořeny v rámci bakalářského a magisterského studijního programu. Na základě získaných dat jsou prezentovány názory vojenských studentů na výuku a osvojování si technického jazyka.

  • Název v anglickém jazyce

    CLIL in Czech Higher Education

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the concept of CLIL in higher education. Attention is paid to requirements imposed on university teachers who teach specialised subjects through CLIL method, approaches to selection of materials, as well as to teaching methods applied in CLIL lessons. The article also reflects the authors' experience with teaching CLIL at the University of Defence in Brno, specifically in courses for future military chemists within the Bachelor and Master Study programmes. Based on the data obtained from the questionnaire, it provides opinions about the teaching and learning of technical language from the military students' point of view.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    CASALC REVIEW

  • ISSN

    1804-9435

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    4-20

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus