Identifying the Most Effective Strategies for Guiding ESL Writing Skills: A Comprehensive Review of Existing Methodologies and Theories
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG38__%2F18%3A00536248" target="_blank" >RIV/60162694:G38__/18:00536248 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.casajc.cz/article/show/76" target="_blank" >http://www.casajc.cz/article/show/76</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Identifying the Most Effective Strategies for Guiding ESL Writing Skills: A Comprehensive Review of Existing Methodologies and Theories
Popis výsledku v původním jazyce
This paper will explore the methods employed for teaching English language composition at our Institute, the Language Center at the University of Defence in Brno.
Název v anglickém jazyce
Identifying the Most Effective Strategies for Guiding ESL Writing Skills: A Comprehensive Review of Existing Methodologies and Theories
Popis výsledku anglicky
This paper will explore the methods employed for teaching English language composition at our Institute, the Language Center at the University of Defence in Brno.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
CASALC Review
ISSN
1804-9435
e-ISSN
—
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
63-70
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—