Distanční studium - LMS a role zpětné vazby.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG42__%2F07%3A%230000888" target="_blank" >RIV/60162694:G42__/07:#0000888 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Distanční studium - LMS a role zpětné vazby.
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek uvádí zkušenosti autorů při zavádění LMS Barborka a jeho nasazení pro testování a při výuce na Univerzitě obrany, katedře ekonometrie. Autoři zkoumaly možnosti systému pro realizaci zpětné vazby a výsledky používaných testů z pohledu efektivity. V závěru naznačují další možnosti využití systému ve výuce.
Název v anglickém jazyce
Part-time study - LMS and feedback role.
Popis výsledku anglicky
The paper describes authors experience during implementation LMS Barborka and its usage for testing and for teaching on the University of defence, Department of Econometrics. Authors researched options of system for feedback realization and results of used tests from view point of efficiency. In conclusions authors show other options of system usage in teaching.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Infotech 2007s mezinárodní účastí : Moderní informační technologie ve vzdělávání
ISBN
978-80-7220-301-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
1-4
Název nakladatele
UP Olomouc
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
1. 1. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—