Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pojetí bezpečnosti v kyberprostoru na základních a středních školách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG42__%2F15%3A00532131" target="_blank" >RIV/60162694:G42__/15:00532131 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pojetí bezpečnosti v kyberprostoru na základních a středních školách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Práce se zaměřuje na problematiku seznamování žáků se zásadami bezpečného chování v kybernetickém prostředí. Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení a vysvětlení terminologie kyberprostoru. Součástí je i stručný popis aktivit, které jsou v kybernetickém prostředí nelegální. Je zde také nastíněna problematika internetových sociálních sítí, které se stávají místem pro páchání sociálně-patologických jevů. V praktické části je pak obsažen výzkum mezi žáky náhodně vybraných základních a středních školna území České republiky. Hlavní částí praktické části je posouzení současného stavu seznamování žáků s bezpečností v kyberprostoru a vytvoření návrhu na začlenění problematiky bezpečnosti do učebních osnov základních a středních škol v ČR.

  • Název v anglickém jazyce

    The concept of cyberspace security at primary and secondary schools

  • Popis výsledku anglicky

    The work focuses on issues of acquainting students with the principles of safe behaviour in the cyber environment. The theoretical part focuses on the definition and explanation of cyberspace terminology. It also includes a brief description of the activities that are illegal in the cyber environment. It also outlined the issue of online social networks, which have become a place for the commission of socio-pathological phenomena. The practical part includes research among primary and secondary schoolsin the Czech Republic. The main part is to assess the current state of acquainting students with security in cyberspace and create aproposal for integrating safety into the curriculum of primary and secondary schools in the country.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    KA - Vojenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Bezpečnost na sociálních sítích

  • ISBN

    978-80-7251-449-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    1-7

  • Název nakladatele

    Policejní akademie České republiky v Praze

  • Místo vydání

    Praha, Česká republika

  • Místo konání akce

    Praha, Česká republika

  • Datum konání akce

    1. 1. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku