Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

MARKETING NA POZADÍ OBCHODU SE ZBRANĚMI

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG42__%2F16%3A00532346" target="_blank" >RIV/60162694:G42__/16:00532346 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    MARKETING NA POZADÍ OBCHODU SE ZBRANĚMI

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem tohoto příspěvku je krátký pohled a zamyšlení se nad projevy marketingových aktivit v oblasti obchodu se zbraněmi. Obchod se zbraněmi se vyznačuje řadou specifik, kterými je samozřejmě ovlivněn celý trh obranné produkce. Tato specifika trhu přinášejí i na jedné straně specifické chování či možnosti propagace produktu a na straně druhé zcela běžně uplatňované techniky marketingové propagace, jako u produkce civilního charakteru. Příspěvek se v úvodu krátce zabývá teoretickými východisky trhu obranné produkce a v části druhé zvolenými příklady a nástinem projevů marketingových aktivit oblasti obchodu se zbraněmi a vojenskou technikou.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing in background of arms trade

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this article is a brief look and reflect on the expressions of marketing activities in the arms trade. Arms trade is characterized by a series of specifics, which are obviously influenced the entire market of defense production. The specifics of the market bring on the one hand specific behaviors and the possibilities of product promotion and on the other hand, quite commonly applied techniques of marketing promotion, as in the production of civilian character. The paper briefly in the introduction deals with theoretical market of defense production and in the second part it selected examples and a brief expressions of marketing activities for the arms trade and military technology.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    KA - Vojenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    HOSPODAŘENÍ A NAKLÁDÁNÍ S MAJETKEM MANAGEMENT POUŽÍVÁNÍ A ÚDRŽBY PVT

  • ISBN

    978-80-7231-452-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    11-16

  • Název nakladatele

    Univerzita obrany

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Štěpánov

  • Datum konání akce

    23. 9. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku