MARKETING NA POZADÍ OBCHODU SE ZBRANĚMI
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG42__%2F16%3A00532346" target="_blank" >RIV/60162694:G42__/16:00532346 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
MARKETING NA POZADÍ OBCHODU SE ZBRANĚMI
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem tohoto příspěvku je krátký pohled a zamyšlení se nad projevy marketingových aktivit v oblasti obchodu se zbraněmi. Obchod se zbraněmi se vyznačuje řadou specifik, kterými je samozřejmě ovlivněn celý trh obranné produkce. Tato specifika trhu přinášejí i na jedné straně specifické chování či možnosti propagace produktu a na straně druhé zcela běžně uplatňované techniky marketingové propagace, jako u produkce civilního charakteru. Příspěvek se v úvodu krátce zabývá teoretickými východisky trhu obranné produkce a v části druhé zvolenými příklady a nástinem projevů marketingových aktivit oblasti obchodu se zbraněmi a vojenskou technikou.
Název v anglickém jazyce
Marketing in background of arms trade
Popis výsledku anglicky
The aim of this article is a brief look and reflect on the expressions of marketing activities in the arms trade. Arms trade is characterized by a series of specifics, which are obviously influenced the entire market of defense production. The specifics of the market bring on the one hand specific behaviors and the possibilities of product promotion and on the other hand, quite commonly applied techniques of marketing promotion, as in the production of civilian character. The paper briefly in the introduction deals with theoretical market of defense production and in the second part it selected examples and a brief expressions of marketing activities for the arms trade and military technology.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
KA - Vojenství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
HOSPODAŘENÍ A NAKLÁDÁNÍ S MAJETKEM MANAGEMENT POUŽÍVÁNÍ A ÚDRŽBY PVT
ISBN
978-80-7231-452-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
11-16
Název nakladatele
Univerzita obrany
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Štěpánov
Datum konání akce
23. 9. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—