Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Matematika paralelně nebo sériově?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG42__%2F20%3A00556037" target="_blank" >RIV/60162694:G42__/20:00556037 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.unob.cz/eam/Documents/EaM%201-2020.pdf" target="_blank" >https://www.unob.cz/eam/Documents/EaM%201-2020.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Matematika paralelně nebo sériově?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V akademickém roce 2018/2019 na katedře kvantitativních metod v rámci výuky studentů 1. ročníku vojenského prezenčního studia předcházel výuce předmětu Matematika předmět Praktikum z matematiky. Důvodem jeho zařazení bylo vylepšení vstupních matematických znalostí studentů potřebných pro úspěšné zvládnutí zkoušky z matematiky. Po ukončení zkouškového období letního semestru 2018/2019 jsme testovali, do jaké míry výsledky praktika z matematiky ovlivňují výsledky zkoušky z matematiky.

  • Název v anglickém jazyce

    Mathematics in parallel or in series?

  • Popis výsledku anglicky

    In the academic year of 2018/2019 on the curriculum of the first year, the mathematics was preceeded by subject Practical mathematics. The reason for its inclusion was to improve students' input mathematical knowledge which helps them to master the mathematics. After the summer semester of 2018/2019, we tested to what extent the students' results in Practical mathematics influence the results in mathematics.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Economics and Management

  • ISSN

    1802-3975

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    55-62

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus