Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza variant vlastní činnosti v plánovacím a rozhodovacím procesu s využitím válečné hry

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG42__%2F25%3A00563423" target="_blank" >RIV/60162694:G42__/25:00563423 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://vr.aos.sk/index.php/sk/archiv-cisiel.html" target="_blank" >http://vr.aos.sk/index.php/sk/archiv-cisiel.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.52651/vr.a.2024.1.37-54" target="_blank" >10.52651/vr.a.2024.1.37-54</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza variant vlastní činnosti v plánovacím a rozhodovacím procesu s využitím válečné hry

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Decision-making is one of the basic activities of commanders in combat. Commanders' decision-making is a process of choosing between at least two possible options for the actions of their own units. The creation of variants of one's own activity is characterized by the effort of the staff to develop the widest possible set of conceptually different variants, which are selected at a certain stage of the process and inadmissible variants are subsequently excluded. The content of the article is a description of the principles and ways of using the war game with the application of selected methods (systematic-analytical methods of the probability tree, supplemented by the scenario method) and managerial decision-making methodology (Kepner-Tregoe methodology).

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of variants of own activity in the planning and decision-making process using the war game

  • Popis výsledku anglicky

    Decision-making is one of the basic activities of commanders in combat. Commanders' decision-making is a process of choosing between at least two possible options for the actions of their own units. The creation of variants of one's own activity is characterized by the effort of the staff to develop the widest possible set of conceptually different variants, which are selected at a certain stage of the process and inadmissible variants are subsequently excluded. The content of the article is a description of the principles and ways of using the war game with the application of selected methods (systematic-analytical methods of the probability tree, supplemented by the scenario method) and managerial decision-making methodology (Kepner-Tregoe methodology).

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Vojenské reflexie

  • ISSN

    1336-9202

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    XIX

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    37-54

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus