Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

EC 2,5/6 kW 36V DC

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F06%3A%230000324" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/06:#0000324 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    EC 2,5/6 kW 36V DC

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Bateriový zdroj 36V, 2,5/6kW s dobíjením z asynchronního generátoru s proměnnou rychlostí. Bateriový zdroj 36V, 60/50Ah s rotačním zdrojem dobíjení. Pohon motorem Honda GC160, 3,6kW-3600/min, asynchronní generátor 3-f s měničem na bázi MOS-FET, řídící jednotka s akčním členem na regulaci rychlosti spalovacího motoru k dosažení výkonu ke krytí odběru plus dobíjení baterie. Krátkodobé odběrové špičky hradí baterie až do trojnásobku trvalého výkonu 2,5 kW. Možnost použití pro pohon jednoduchého hybridníhovozidla, nebo prostřednictvím UPS k napájení spotřebičů na běžné síťové napětí. Výhody jsou především autoregulace včetně autonomního spouštění a zastavování zdroje podle odběru, vysoká přetížitelnost a relativní jednoduchost zdroje s proměnnou rychlostís levným generátorem i měničem.

  • Název v anglickém jazyce

    DC GENSET 2,5/6kW, 36V

  • Popis výsledku anglicky

    Battery power source 36V, 2,5/6kW with own recharge from variable speed asynchronous generator. Battery 36V, 60/50Ah with rotating generating unit, driven by petrol engine Honda GC160, 3,6kW-3600rpm, 3-phase asynchronous generator with MOS-FET based inverter, control unit with actuator for speed control of internal combustion engine to balance the power from generator with the load value plus battery recharge. Temporary power peaks in load are suplied from the battery up to three time of permanent power2,5kW. Possible to use for simple hybride vehicle, or implementing the UPS unit for suplying of common instruments. The advantages are the autonomous run with automatic starting and switch off in dependance to the load, very high overload ability and relatively simple construction of the variable speed source with cheap generator and inverter.

Klasifikace

  • Druh

    X - Nezařazeno

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů