Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Odhad trajektorie letounu při použití rekurzivní identifikace

Popis výsledku

Článek informuje o současných principech identifikace parametrů letounu pojatého jako obecný dynamický systém charakterizovaný stavovým popisem. Jsou zde představeny základní principy experimentální průběžné identifikace matic koeficientů diferenčního stavového popisu. Dále je uvedena tvorba matematického modelu užitím metody nejmenších čtverců a použitelnost sekvenční metody nejmenších čtverců pro obnovu identifikovaných parametrů. Použitá průběžná identifikace je pomocí programu Matlab ověřena na reálných naměřených parametrech z palubního registrátoru PRS letounu L-39.

Klíčová slova

PRS flight data recorderparameter identification

Identifikátory výsledku

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Aircraft Trajectory Estimation Using Recursive Identification

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with current parameter identification principles used for a description of aircraft motion. Fundamental principles for an experimental online identification of difference state equa-tion matrix coefficients are introduced. The creation of a mathematical model using the classic least squares method and usability of the sequential least squares method for updating model parameters are described. The whole concept is tested with real measured data of PRS flight data recorder of the L-39 aircraft using the software support of the MATLAB program.

  • Název v anglickém jazyce

    Aircraft Trajectory Estimation Using Recursive Identification

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with current parameter identification principles used for a description of aircraft motion. Fundamental principles for an experimental online identification of difference state equa-tion matrix coefficients are introduced. The creation of a mathematical model using the classic least squares method and usability of the sequential least squares method for updating model parameters are described. The whole concept is tested with real measured data of PRS flight data recorder of the L-39 aircraft using the software support of the MATLAB program.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceeding of the International Conference on Military Technologies ?ICMT 2007?

  • ISBN

    978-80-7231-238-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    305-309

  • Název nakladatele

    University of Defence

  • Místo vydání

    Brno, Czech Republic

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

Základní informace

Druh výsledku

D - Stať ve sborníku

D

CEP

JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla

Rok uplatnění

2007