Využití modelování letové dráhy k prevenci a vyšetřování leteckých nehod
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F08%3A%230001823" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/08:#0001823 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Using Flight Trajectory Modelling to Prevention and Aircraft Accident Investigation
Popis výsledku v původním jazyce
Possibility of flight trajectory modelling in connection with aircraft accidents. An airplane is considered to be the control mass point with mass, aerodynamic and power characteristics of the real airplane. Rules for control are determined heuristicallyin the most events
Název v anglickém jazyce
Using Flight Trajectory Modelling to Prevention and Aircraft Accident Investigation
Popis výsledku anglicky
Possibility of flight trajectory modelling in connection with aircraft accidents. An airplane is considered to be the control mass point with mass, aerodynamic and power characteristics of the real airplane. Rules for control are determined heuristicallyin the most events
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta Avionika
ISSN
1335-9479
e-ISSN
—
Svazek periodika
Vol X
Číslo periodika v rámci svazku
15
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—