Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Návrh provozního (dynamického) programu údržby motorových vozidel.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F09%3A%230002888" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/09:#0002888 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Návrh provozního (dynamického) programu údržby motorových vozidel.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V předložené metodice je řešena problematika souvisící se spolehlivostí a náklady životního cyklu na provádění jednotlivých úkolů a intervalů preventivní údržby. V metodice je prezentován návrh provozního (dynamického) programu údržby motorových vozidel,který je založen na údržbě zaměřené na bezporuchovost (RCM) a nákladech životního cyklu (LCC) vozidel. Jako ověřovací vzorek byla vybrána osobní terénní vozidla LAND ROVER DEFENDER 90 a 110. K ověření uvedených návrhů byly využity data ze sledování 56 kusů těchto vozidel v letech 1995 ? 2007.

  • Název v anglickém jazyce

    Metodology of operational (dynamic) maintenance vehicles programme.

  • Popis výsledku anglicky

    In the methodology is solved the problem conjoint with the dependability and life cycle costs. It influence the pursuance single tasks and intervals of the preventive maintenance. The proposal is present of the operational (dynamic) maintenance programmeof the engine vehicles here. It's based on the reliability centred maintenance (RCM) and life cycle cost (LCC) vehicles. The personal off-road vehicles LAND ROVER DEFENDER 90 and 110 were chosen like the testing sample. The data were used to check on the mentioned proposals from the monitoring 56 pieces vehicles in years 1995 - 2007.

Klasifikace

  • Druh

    N<sub>metC</sub> - Metodiky certifikované oprávněným orgánem

  • CEP obor

    JS - Řízení spolehlivosti a kvality, zkušebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    ISBN 978-80-7231-671-7

  • Číslo předpisu

  • Technické parametry

    Číslo osvědčení o certifikaci/akreditaci není - metodika je využitelná ve VTUPV Vyškov (Vojenský technický ústav pozemního vojska Vyškov), ev. číslo J-4-720/30.

  • Ekonomické parametry

    nelze vyčíslit - optimalizace nákladů na provozování vojenských vozidel.

  • Označení certifikačního orgánu

    VOP 026 Šternberk, s.p. divize VTUPV Vyškov-OTAT - národní autorita pro zkoušení vojenských vozidel.

  • Datum certifikace

  • Způsoby využití výsledku