Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Contribution to the Ballistic Resistance of the Helicopter Fuselage Penetrated by 7.62-59 projectile Using FEM

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F10%3A00424164" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/10:00424164 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Contribution to the Ballistic Resistance of the Helicopter Fuselage Penetrated by 7.62-59 projectile Using FEM

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with Finite Element Method (FEM) simulations of the impact of 7.62-59 projectile into a structure of helicopter semimonocoque rear fuselage part using Ansys Workbench Autodyn v.11. FEM model of the penetration process is based on experiments using the aluminium alloy D16AT specimens. The results are compared and influencing factors are discussed. Next the ballistic limit of the fuselage structure is introduced using FEM in terms of a limit velocity of the bullet. The results obtained areuseful in the analysis of the airframe structures with battle damages.

  • Název v anglickém jazyce

    Contribution to the Ballistic Resistance of the Helicopter Fuselage Penetrated by 7.62-59 projectile Using FEM

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with Finite Element Method (FEM) simulations of the impact of 7.62-59 projectile into a structure of helicopter semimonocoque rear fuselage part using Ansys Workbench Autodyn v.11. FEM model of the penetration process is based on experiments using the aluminium alloy D16AT specimens. The results are compared and influencing factors are discussed. Next the ballistic limit of the fuselage structure is introduced using FEM in terms of a limit velocity of the bullet. The results obtained areuseful in the analysis of the airframe structures with battle damages.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    KA - Vojenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Konference Nové trendy v rozvoji letectva 2010

  • ISBN

    978-80-553-0475-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Technická univerzita Košice

  • Místo vydání

    Košice

  • Místo konání akce

    Košice

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku