Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Education of Information Systems

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F13%3A00493769" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/13:00493769 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Education of Information Systems

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article describes the content and methodology of teaching the foundations of information systems development. It presents the content and structure of the course, motivational aspects applied, and an illustrative example of a credit assignment ? theresult of student?s work. As a theoretical approach, the structured methodology for IS development is applied. The physical model is created in the MS Access database management system. The experience gained from two approaches to teaching information systems development is described. The first case study involves the ICT students and the second one pertains to the business oriented students.

  • Název v anglickém jazyce

    Education of Information Systems

  • Popis výsledku anglicky

    The article describes the content and methodology of teaching the foundations of information systems development. It presents the content and structure of the course, motivational aspects applied, and an illustrative example of a credit assignment ? theresult of student?s work. As a theoretical approach, the structured methodology for IS development is applied. The physical model is created in the MS Access database management system. The experience gained from two approaches to teaching information systems development is described. The first case study involves the ICT students and the second one pertains to the business oriented students.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings in Conference of Informatics and Management Sciences

  • ISBN

    978-80-554-0648-0

  • ISSN

    1339-231X

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    281-286

  • Název nakladatele

    EDIS, Publishing Institution of the University of Zilina

  • Místo vydání

    Žilina

  • Místo konání akce

    Žilina, virtuální konference

  • Datum konání akce

    25. 3. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku