Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metodika určování vlivu porostů na pohyb vojenských vozidel ? kolová vozidla

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F13%3A00498795" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/13:00498795 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metodika určování vlivu porostů na pohyb vojenských vozidel ? kolová vozidla

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Metodika je zaměřená na stanovení průjezdnosti lesních celků vojenskou technikou. Zahrnuje analýzu geografických dat nezbytných pro pohyb vojenské techniky mezi stromy i z hlediska možnosti vozidel překonávat jednotlivé stromy průrazem (vývratem). Obsahuje i model vyhledání optimální trasy v lesních porostech. Je zde kalkulováno i se změnami charakteristik lesního porostu (výška stromů, rozestupy mezi stromy a průměry kmene), ke kterým dochází při vývoji lesního porostu v čase.

  • Název v anglickém jazyce

    Methodology of determining of the vegetation impact on the military vehicle movement - wheeled vehicles

  • Popis výsledku anglicky

    The methodology is focused on determining of forest units cross ability by the military vehicles. It includes analysis of geographic data required for the movement of military vehicles between trees and also from the viewpoint of vehicles to overcome thetrees. It also includes a model to find optimum routes in forests. There are also calculated the changes in the characteristics of forest (tree height, spacing between trees and trunk diameter) that occur during the development of forest cover over time.

Klasifikace

  • Druh

    N<sub>metC</sub> - Metodiky certifikované oprávněným orgánem

  • CEP obor

    KA - Vojenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    N-UO-K210-RYB-J-4-720/61

  • Číslo předpisu

    J-4-720/61

  • Technické parametry

    Metodika je zaměřená na popis technických parametrů vozidel ve vztahu ke stanovení průjezdnosti lesních celků. Zahrnuje parametry geografických dat (výška stromů, rozestupy mezi stromy a průměry kmene), nezbytných pro pohyb vojenské techniky mezi stromyi z hlediska možnosti vozidel překonávat jednotlivé stromy průrazem (vývratem). Součástí metodiky je i analýza parametrů porostů a základních typů vojenské techniky z hlediska optimalizace pohybu vozidel. Odpovědná osoba pro jednání o licenčním či jinémvyužití výsledku: Ing. Milan Hanousek, Ph.D., Kounicova 65, 66210 Brno, tel. 973442102.

  • Ekonomické parametry

    Zefektivnění testování vozidel, objektivizace posouzení technických parametrů různých typů vozidel vzhledem k jejich schopnosti překonávat různé typy lesních celků. Dále řešení umožňuje optimalizovat geografické databáze mapy průchodnosti terénu.

  • Označení certifikačního orgánu

    Vojenský technický ústav, s.p., Odštěpný závod VTÚPV Vyškov, V. Nejedlého 691, 682 03 Vyškov

  • Datum certifikace

  • Způsoby využití výsledku

    B - Výsledek je využíván orgány státní nebo veřejné správy