Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

EHAS Application to Existing Fighter Jet ? Weight Considerations

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F13%3A00503219" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/13:00503219 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    EHAS Application to Existing Fighter Jet ? Weight Considerations

  • Popis výsledku v původním jazyce

    During every design process related to aircraft of any kind one of the most considered features is overall weight. It is desired to keep this value as low as possible with reasonable cost and component lifetime. EHAS (Electro Hydrostatic Actuation System) as progressive technology used in design of advanced aircraft hydraulic systems is not an exception. The main goal of this paper is to discus influence of power to weight ratio of EHAS components on overall weight of already existing fighter jet aircraft. Some examples related to McDonell Douglas F/A 18 C/D aircraft [1] are used to illustrate the topic. Currently available components and unoptimised system demands are considered.

  • Název v anglickém jazyce

    EHAS Application to Existing Fighter Jet ? Weight Considerations

  • Popis výsledku anglicky

    During every design process related to aircraft of any kind one of the most considered features is overall weight. It is desired to keep this value as low as possible with reasonable cost and component lifetime. EHAS (Electro Hydrostatic Actuation System) as progressive technology used in design of advanced aircraft hydraulic systems is not an exception. The main goal of this paper is to discus influence of power to weight ratio of EHAS components on overall weight of already existing fighter jet aircraft. Some examples related to McDonell Douglas F/A 18 C/D aircraft [1] are used to illustrate the topic. Currently available components and unoptimised system demands are considered.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    KA - Vojenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    1 st International Conference NCAS 2013

  • ISBN

  • ISSN

    2344-4762

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    232-235

  • Název nakladatele

    Editura PRINTECH

  • Místo vydání

    Bucharest, Romania

  • Místo konání akce

    Bucharest

  • Datum konání akce

    1. 1. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku