Matematický model změny radiálních vůlí turbíny motoru TS-20 v provozu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F15%3A00532016" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/15:00532016 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Matematický model změny radiálních vůlí turbíny motoru TS-20 v provozu
Popis výsledku v původním jazyce
Dílčí zpráva projektu předkládá popis matematického modelu změny radiálních vůlí turbíny motoru TS-20 v provozu na základě měření teplotních polí. Geometrický model turbíny a části skříně motoru jsou analyzovány v simulačním systému ANSYS Workbench za účelem stanovení radiální deformace při provozním zatížení motoru daného otáčkami turbíny a tepelným zatížením. Zpráva je podkladem pro posouzení možnosti kontaktu lopatek turbíny se skříní motoru.
Název v anglickém jazyce
Mathematical model of turbine radial clearance change of TS-20 engine in operation
Popis výsledku anglicky
The report presents the model of radial clearance change of TS-20 engine turbine and case during operation based on measured temperature field. Geometrical model of turbine is analysed using SW ANSYS Workbench in order to determine the radial deformation of turbine and engine case on operational conditions such shaft rotation and temperature field. The report helps to evaluate the possibility of contact between the turbine blade tips and the engine case.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
KA - Vojenství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů