Automatizovaný systém měření reakcí pilotů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F17%3A00534491" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/17:00534491 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.unob.cz/fvt/struktura/k206/Documents/veda/MDSPSL2017_Sbornik.pdf" target="_blank" >http://www.unob.cz/fvt/struktura/k206/Documents/veda/MDSPSL2017_Sbornik.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Automatizovaný systém měření reakcí pilotů
Popis výsledku v původním jazyce
Článek informuje o navrženém programovém vybavení realizované v simulačním prostředí MATLAB® a sloužící k ovládání simulovaného letu leteckého simulátoru s pohyblivou základnou. Simulátor byl postaven na ČVUT a zapůjčen na Katedru leteckých elektrotechnických systémů Univerzity obrany v Brně a simuluje let letoun C172. Vytvořené programové vybavení umožňuje zcela automaticky ovládat vybrané režimy letu simulátoru se zavedením „poruch“ při letu na níž musí testovaný pilot reagovat. Záznam jeho reakce i záznam změn letových parametrů je následně využit k analýze chování pilotů při řízení letu v rámci projektu TAČR.
Název v anglickém jazyce
Automated pilot response measurement system
Popis výsledku anglicky
The article informs about the proposed software implemented in the MATLAB® simulation environment and serves to control the simulated flight simulation with a mobile base. The simulator was built at ČVUT and leased to the Department of Aerospace Electrical Systems of the University of Defence in Brno and simulates flight C172. The software created allows you to fully control the selected simulator flight modes by introducing "faults" during a flight on which the test pilot must respond. The record of its response as well as the record of changes in the flight parameters are subsequently used to analyse pilots' behaviour in flight control within the TAČR project.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
20201 - Electrical and electronic engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TA04031376" target="_blank" >TA04031376: Výzkum/vývoj metodiky výcviku leteckých specialistů L410 UVP - E20</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
17. mezinárodní vědecké konference „Měření, diagnostika a spolehlivost palubních soustav letadel 2017“
ISBN
978-80-7582-012-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
125-131
Název nakladatele
Univerzita obrany
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Univerzita obrany, Brno
Datum konání akce
18. 10. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—