Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití počítačové grafiky k zdokonalování programátorských dovedností

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG44__%2F05%3A00001365" target="_blank" >RIV/60162694:G44__/05:00001365 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Using computer graphics to improve programing skills

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The level of programming experience demanded from the graduates of ICT studies increases continuously and therefore new subjects have been added to the curricula of ICT studies during the last several years. Computer graphics is one of the most importantsubjects added. The paper describes how the computer graphics subjects help students to widen and deepen their programming knowledge and skills. The authors have had good experience in providing lectures in the computer graphics subjects at the Facultyof Informatics and Management, University of Hradec Kralove.

  • Název v anglickém jazyce

    Using computer graphics to improve programing skills

  • Popis výsledku anglicky

    The level of programming experience demanded from the graduates of ICT studies increases continuously and therefore new subjects have been added to the curricula of ICT studies during the last several years. Computer graphics is one of the most importantsubjects added. The paper describes how the computer graphics subjects help students to widen and deepen their programming knowledge and skills. The authors have had good experience in providing lectures in the computer graphics subjects at the Facultyof Informatics and Management, University of Hradec Kralove.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    International Journal of Continuing Engineering Education and Life-Long Learning

  • ISSN

    1560-4624

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    15

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3/4

  • Stát vydavatele periodika

    CH - Švýcarská konfederace

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    185-193

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus