Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Modernizace vlakové soupravy pro InterRegio

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60193085%3A_____%2F09%3A%230000001" target="_blank" >RIV/60193085:_____/09:#0000001 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Modernizace vlakové soupravy pro InterRegio

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Modernizace vlakové soupravy byla zaměřena na: a) Vývoj nízkopodlažního vloženého vozu. Po provedení základních statických výpočtů a zpracování úvodního projektu byl další postup přerušen. b) Výzkum a vývoj měničů na bázi IGCT. Vývoj měničů byl rozdělenna dvě oblasti. První část řešila napájení pomocných pohonů - Měnič 3kV /570 V. V druhé části byl řešen měnič hlavního pohonu 3 kV/1,2 MW. Obě části byly ukončeny prototypy, které byly dlouhodobě testovány v plné zátěži. Navržený a zpracovaný projekt celkové modernizace nebylo možné realizovat z důvodu nepředání vlakové soupravy ř. 460 k závěrečné realizaci.

  • Název v anglickém jazyce

    Modernization of train for InterRegio

  • Popis výsledku anglicky

    Modernization of train were focused on: a) Development of embedded low-floor car. After performing basic calculations and processing of the initial project was interrupted by another process. b) Research and development based on IGCT converters. Drive development was divided into two areas. The first part dealt with the power of auxiliary drives - Convert 3kV / 570 V. In the second part, dealing with changing the main drive of 3 kV / 1.2 MW. Both parts were completed prototypes that were tested in long-term full load. Designed and engineered a project overall modernization could not be made because of failure to train row 460 to the final implementation.

Klasifikace

  • Druh

    G<sub>prot</sub> - Prototyp

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FI-IM3%2F113" target="_blank" >FI-IM3/113: *Modernizace vlakové soupravy pro InterRegio.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    Měnič 3kV / 1,2MW / 600Hz

  • Číselná identifikace

  • Technické parametry

    G

  • Ekonomické parametry

    Roční zvýšení objemu výroby

  • Kategorie aplik. výsledku dle nákladů

  • IČO vlastníka výsledku

    60193085

  • Název vlastníka

    ČKD POWER ELECTRONICS, a.s.

  • Stát vlastníka

    CZ - Česká republika

  • Druh možnosti využití

    A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence

  • Požadavek na licenční poplatek

    A - Poskytovatel licence na výsledek požaduje licenční poplatek

  • Adresa www stránky s výsledkem