Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zhodnocení výsledků experimentálních prácí – Technická zpráva 2020 - projekt TH02020477

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60193247%3A_____%2F20%3AN0000017" target="_blank" >RIV/60193247:_____/20:N0000017 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zhodnocení výsledků experimentálních prácí – Technická zpráva 2020 - projekt TH02020477

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V rámci řešení projektu č. TH02020477 s názvem Experimentální výzkum a matematická simulace chování modifikovaného palivového pokrytí v podmínkách havárie LOCA bylo naplánováno dosažení výstupu/výsledku i. č.: TH02020477-V4. Tato technická zpráva popisuje a shrnuje experimentální výsledky dosažené během projektu a prezentuje matematické modely pro: korozní kinetiku a absorpci vodíku během provozu v prostředí VVER, model pro vysokoteplotní oxidaci v páře, modely vhodné pro ověření mechanických vlastností po LOCA, creepové modely v teplotním rozsahu relevantním pro LOCA. Modely jsou vhodné pro odpovídající palivo (např. na JE Temelín) a jsou vhodné pro implementaci do výpočtových kódů. Např. byly implementovány do CCE-TH_LOCA.

  • Název v anglickém jazyce

    Experimental results summary - Technical report 2020 - project TH02020477

  • Popis výsledku anglicky

    In the project No. TH02020477 called Experimental research and modelling of modified fuel cladding under LOCA conditions was scheduled to achieve the output/result ID No.:: TH02020477-V4. This study summarize experimental results reached during the project and proposes mathematical models for: corrosion kinetics and hydrogen pick-up during normal opperation condition in VVERs, high temperature steam oxidation, model for ductile-brittle-transition, and creep models. Mathematical models are suitable for VVER fuel (NPP Temelin) and are suitable to be implemented into calculation codes. E.g. models were implemented into the program CCE-TH_LOCA.

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20501 - Materials engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TH02020477" target="_blank" >TH02020477: Experimentální výzkum a matematická simulace chování modifikovaného palivového pokrytí v podmínkách havárie LOCA</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    86

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

  • Verze