Marketingová analýza pro mobilní radary krátkého dosahu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60444452%3A_____%2F01%3A29012609" target="_blank" >RIV/60444452:_____/01:29012609 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingová analýza pro mobilní radary krátkého dosahu
Popis výsledku v původním jazyce
Marketingová analýza zajistí přehled o takticko-technických datech dostupné radiolokační techniky s návrhem optimálního řešení pro AČR
Název v anglickém jazyce
The marketing study for mobile short range radars
Popis výsledku anglicky
The marketing analysis give the general survey regarding of the tactical and technical data accessible radar technique and provide draft optimal solution for the requirements of the Czech Army
Klasifikace
Druh
V<sub>x</sub> - Nezařazeno - Výzkumná zpráva obsahující utajované informace (takový výsledek lze do RIV vložit pouze v případě, že zpráva obsahuje utajované informace a pole R12 = U), nebo souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
KA - Vojenství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/OB03241100011" target="_blank" >OB03241100011: *</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
31
Místo vydání
VTÚL a PVO Praha
Název nakladatele resp. objednatele
Ministerstvo obrany ČR
Verze
—