Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Úspory z rozsahu v procesu globalizace trhu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F00%3A00001251" target="_blank" >RIV/60460709:41110/00:00001251 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Úspory z rozsahu v procesu globalizace trhu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek analyzuje úspory z rozsahu v podmínkách transformace české ekonomiky a procesu globalizace. Efekty liberalizace jako metody tranzitivního procesu jsou diskutabilní zejména v oblasti vnějších ekonomických vztahů, což je v článku ukázáno.

  • Název v anglickém jazyce

    Economies of Scale in the Process of Globalization of Markets

  • Popis výsledku anglicky

    This article analyses economies of scale under conditions of transition of the Czecheconomy and the process of globalization. Effects of liberalization as a method of transitive process are arguable especially in external economic relations and it was de

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2000

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z 3. Mezinárodní konference Firma a konkurenční prostředí

  • ISBN

    80-7157-460-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Ústav marketingu a obchodu PEF MZLU v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku