Vytváření informační strategie podniku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F00%3A00002462" target="_blank" >RIV/60460709:41110/00:00002462 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vytváření informační strategie podniku
Popis výsledku v původním jazyce
Rychlý vývoj informačních technologií umožňuje nová řešení při inovaci podnikových informačních systémů. Stále častěji se využívají aplikace typu B2B (Business to Business). Většina podniků vytváří vlastní www sites pro zlepšení styku se zákazníky. Běžn
Název v anglickém jazyce
Creation of Information Strategy in the Enterprise
Popis výsledku anglicky
Rapid development of information technologies allows new solutions in the innovation of Management Information Systems. New applications as a B2B (Business to Business) appear often. The majority of the enterprises creates own websites to improve the con
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2000
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník Agrární perspektivy IX
ISBN
80-213-0657-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
PEF ČZU
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—